Author Topic: Yarna in Singapore  (Read 3722 times)

Offline CommanderNaruto

  • Bounty Hunter
  • *
  • Posts: 2102
  • Trade Feedback +30/-0
  • Gender: Male
Datteybayo!

Offline SHB033196

  • Sith Lord
  • *
  • Posts: 3156
  • Trade Feedback +34/-0
  • Gender: Male
Re: Yarna in Singapore
« Reply #1 on: April 30, 2008, 12:06:33 PM »
That's pretty cheap!

On another note, how did hasbro acquire the license from KD Lang for the rebel pilot?

Offline Bloodant

  • Premium
  • Sith Lord
  • *
  • Posts: 8881
  • Trade Feedback +98/-0
  • Gender: Male
  • If at 1st you don't succeed, skydiving isn't 4 you
Re: Yarna in Singapore
« Reply #2 on: April 30, 2008, 12:13:19 PM »
Kewl....can't wait for these.
Wants
Feedback
My Blog
New Recruits
私は星戦争を愛する!

Offline jokabofe

  • Sith Lord
  • *
  • Posts: 10593
  • Trade Feedback +122/-0
  • Gender: Male
  • Pull your skirt back down, grow a set man
    • starwarsgeek.net
Re: Yarna in Singapore
« Reply #3 on: April 30, 2008, 12:15:33 PM »
On another note, how did hasbro acquire the license from KD Lang for the rebel pilot?

:rofl:

Does look like her, doesn't it??


Yo I'm sittin on top of the- It's more than a feeling ain't it?
I be killin damn it, I'm illin and I'm illin'
Eh eh eh meet Mr. Popular, Go get your binoculars
And see Penthouse 3 where a ni**a be
They whisperin about us
I know you haters doubt us
How you count our money we ain't even finish countin'
Pardon me I must say, I'm kinda like a big deal...

Offline gorkoracing

  • Premium
  • Bounty Hunter
  • *
  • Posts: 2180
  • Trade Feedback +3/-0
  • Gender: Male
    • My Collection
Re: Yarna in Singapore
« Reply #4 on: April 30, 2008, 12:20:17 PM »
I got the first set of these he had up hoping that yarna is a paint sample.  They should be here in about a week and I'll post up pics.

Offline jokabofe

  • Sith Lord
  • *
  • Posts: 10593
  • Trade Feedback +122/-0
  • Gender: Male
  • Pull your skirt back down, grow a set man
    • starwarsgeek.net
Re: Yarna in Singapore
« Reply #5 on: April 30, 2008, 01:28:08 PM »
I got the first set of these he had up hoping that yarna is a paint sample.  They should be here in about a week and I'll post up pics.

How often does that happen? And if so, shouldn't it/wouldn't it be worth a little more than the $10 or so he's charging?


Yo I'm sittin on top of the- It's more than a feeling ain't it?
I be killin damn it, I'm illin and I'm illin'
Eh eh eh meet Mr. Popular, Go get your binoculars
And see Penthouse 3 where a ni**a be
They whisperin about us
I know you haters doubt us
How you count our money we ain't even finish countin'
Pardon me I must say, I'm kinda like a big deal...

Offline Lt. Starfox

  • Pink 4 Me
  • Sith Lord
  • *
  • Posts: 24245
  • Trade Feedback +408/-0
  • Gender: Male
  • Boomstick !
Re: Yarna in Singapore
« Reply #6 on: April 30, 2008, 01:33:47 PM »
Yarna looks like Yarna should, from this pic...and only good for your Jabba dio....I see another peg warmer


I'm all out of bubble gum.....

Offline jokabofe

  • Sith Lord
  • *
  • Posts: 10593
  • Trade Feedback +122/-0
  • Gender: Male
  • Pull your skirt back down, grow a set man
    • starwarsgeek.net
Re: Yarna in Singapore
« Reply #7 on: April 30, 2008, 01:35:35 PM »
along with her hubby, ICMG


Yo I'm sittin on top of the- It's more than a feeling ain't it?
I be killin damn it, I'm illin and I'm illin'
Eh eh eh meet Mr. Popular, Go get your binoculars
And see Penthouse 3 where a ni**a be
They whisperin about us
I know you haters doubt us
How you count our money we ain't even finish countin'
Pardon me I must say, I'm kinda like a big deal...

Offline gorkoracing

  • Premium
  • Bounty Hunter
  • *
  • Posts: 2180
  • Trade Feedback +3/-0
  • Gender: Male
    • My Collection
Re: Yarna in Singapore
« Reply #8 on: April 30, 2008, 01:54:25 PM »
I got the first set of these he had up hoping that yarna is a paint sample.  They should be here in about a week and I'll post up pics.

How often does that happen? And if so, shouldn't it/wouldn't it be worth a little more than the $10 or so he's charging?

A lot of times some of the preproduction processes get looked over by sellers like paint samples.  They'll get them and list them on ebay thinking its just a loose production figure for cheap prices compared to what they list things they know are prototypes.  This one isn't going to be out for a while so I figured I'd take a chance on it.

Offline CommanderNaruto

  • Bounty Hunter
  • *
  • Posts: 2102
  • Trade Feedback +30/-0
  • Gender: Male
Re: Yarna in Singapore
« Reply #9 on: April 30, 2008, 02:18:52 PM »
yea, i mean, the doods probably just trying to cash in, thats probably why he/she is listing it as is.
Datteybayo!

Offline Vadersfist

  • Sith Lord
  • *
  • Posts: 12905
  • Trade Feedback +59/-0
  • Gender: Male
  • TIME STAND STILL
Re: Yarna in Singapore
« Reply #10 on: April 30, 2008, 07:50:01 PM »
Yeah it does and if no one would have pointed that out,I would have thought of the same thing.

On another note, how did hasbro acquire the license from KD Lang for the rebel pilot?

:rofl:

Does look like her, doesn't it??
Transformers,...Robots in disguise!
My Collection
My Feedback